Menü
Kosár
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk.

Adatkezelési nyilatkozat és tudnivalók

A webáruház használata során a Csali Hungária Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve a szállítást végző vállalkozást. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).


Ezen adatokat a Csali Hungária Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Csali Hungária Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A vásárlás regisztrációhoz kötött, a regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk. A regisztáció során az alábbi adatok kerülnek rögzítésre: e-mail cím , felhasználói név, használni kívánt jelszó , név , telefonszám , címadatok. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez továbbá az alábbi adatok kerülnek rögzítésre – tárolásra: eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája) , regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában) Regisztrációs adatait törölheti közvetlenül a weboldalon vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén. A weboldalon a hivatkozásra kattintást követően azonnal törlésre kerülnek a megadott adatok. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 3 munkanapon belül teljesítjük.

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat a Csali Hungária Kft. bizalmasan kezeli nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás hivatkozásra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás hivatkozásra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 3 munkanapon belül teljesítjük.

A kiküldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal. A megadott adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesíti a megadott e-mail címre.

Az adatvédelemmel kapcsolatban jogorvoslattal élhet az alábbi helyen:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410

Személyes átvétel:
Csali Hungária Kft.  Bp. XX. k. Török Flóris u. 112. 
(Nagysándor József u. - Török Flóris u. sarka)
 

Rendelés menete a webáruházból:
Rendelési információk, a megrendelések feldolgozása
A webáruházban a termékeket és árakat regisztráció nélkül megtekintheti. A vásárlás viszont regisztrációhoz kötött. A webáruházból rendelni kizárólag regisztráció után lehetséges. A regisztráció során meg kell adni a rendelés teljesítéséhez alapvetően szükséges személyes adatokat (név, elérhetőségek). A megadott adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése érdekében gyűjtjük és tároljuk, az adatvédelmi szabályok betartásával. Az adatok harmadik fél számára nem kerül kiadásra. A regisztrációt az e-mailben kapott link segítségével szükséges megerősítenie annak érdekében, hogy más ne tudjon visszaélni az Ön e-mail címével!
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség . a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Cégünk minden esetben e-maliben vagy telefonon visszaigazolja a megrendelést Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon
belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
A webáruházból történő megrendelés szerződésnek minősül, amely nem írásban jött létre. A szerződés nyelve magyar. A szerződés részleteit az ÁFSZ tartalmazza. A szerződés nem utal magatartási kódexre.

A rendelés menete
1.    Válassza ki a terméket a kategória listából.
2.    A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba , a kosárba tesz feliratra kattintva vagy tekintse meg a termék részleteit. Amennyiben a termékből több típus is létezik, akkor válassza ki a megfelelő altípust is.
3.    Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, ismételje meg a fenti lépéseket.
4.    Vásárlása értékét, rendelés állását folyamatosan nyomon következi a kosár tartalma mezőben, vagy a főmenü kosár ikonkára kattintva.
5.    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
6.    A pénztár feliratra kattintva befejezheti a termékek kiválasztását és és választhat Szállítási/fizetési módot.
7.    Felhasználói neve és jelszava segítségével jelentkezzen be. Amennyiben még nem regisztrált, akkor ezt megteheti a regisztráció gomb megnyomásával. A regisztrációs folyamat végeztével folytathatja a vásárlást.
8.    Számázási cím megadása: Itt módosíthatja a regisztráció során megadott számlázási adatokat (ha szükséges), majd a „következő” gombra kattintva továbbléphet
9.    Fizetési mód megadása: Itt ki kell választania egy fizetési módot.
10.    Szállítási mód megadása: Itt ki kell választania egy szállítási módot.
11.    Az utolsó lépés: a megrendelés megerősítése. Ebben az ablakban összegezve olvashatja a rendelése részleteit. Elolvashatja az Általános Szerződési Feltételeket és a visszatérítésre vonatkozó információkat. A megjegyzés rovatba lehetősége van bármiféle megjegyzést fűzni a megrendeléshez. Az Általános Szerződési Feltételeket és visszatérítési szabályokat el kell fogadni a mellettük lévő jelölő négyzet kiválasztásával.
12.    A megrendelés jóváhagyása gomb megnyomásával Ön a megrendelését leadta.
13.    E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Szükség esetén egyéb módon is felvesszük Önnel a kapcsolatot.
14.    A rendelése további állapotáról e-mailben tájékoztatjuk. Az alábbiak szerint:
- „Beérkezett” - A rendelését megkaptuk, feldolgozása még nem kezdődött el
- „Jóváhagyva” - Megrendelését feldolgoztuk, a benne foglalt árucikkeket szállítani tudjuk.
- „Módosítva” - Megrendelését feldolgoztuk, a benne foglaltakban módosítás történt (egyes termékek nem elérhetőek, adatmódosítás szükséges, Ön módosított a megrendelésén stb.) A módosítás önnel egyeztetve, vagy tájékoztatás mellett történik.
- „Összeállítva” - Csomagja elkészült, már nincs lehetősége módosítani vagy törölni, a csomagját mindenképpen postázni fogjuk!
- „Kifizetve” - Amennyiben banki utalással előre fizetett, abban ez esetben tájékoztatjuk, hogy az vételárat megkaptuk.
- „Kiszállítva” - A csomag feladásra került, rövidesen megérkezik Önhöz.
- „Teljesítve” - Az árut Ön megkapta, a tranzakciós sikeresen befejeződött (erről nem minden esetben küldünk értesítést)
- „Törölve” - A megrendelést nem tudjuk teljesíteni, vagy Ön állt el a megrendeléstől.
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Amennyiben Ön a megrendelés során bármilyen adatot elgépelt, vagy technikai problémák adódtak, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezheti, mi pedig korrigáljuk a hibát.
Rendelését visszavonhatja, törölheti vagy módosíthatja a megrendelés elküldését követően is, egészen a csomag összeállításáig. Ezt a megkapott e-mailben található linkre kattintva teheti meg legkönnyebben, de e-mailben is módosíthat. Telefonos módosításra  hétfőtől-péntekig 8-17 óra között és Szombaton 8-12 óra között van ehetőség.
A csomag összeállítását követően azonban már nincs lehetősége módosítani vagy törölni, a csomagját mindenképpen postázni fogjuk! Az összeállítás megtörténtéről e-mailben értesítést kap. Ezután már csak a törvényben előírt elállási jogával élve saját költségén küldheti vissza a terméket. Erről részletes tájékoztatást a szállítólevélen talál!
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

Szavatosság, jótállás és elállási jog

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Csali Hungária Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Csali Hungária Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Csali Hungária Kft.  nyújtotta. A teljesítéstől hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogot vagy igényt érvényesíthet. A 2014. márciusában bevezetett termékszavatosság rendszere abban különbözik az úgynevezett kellékszavatossági jogtól, hogy a vásárló nem csak azzal szemben érvényesítheti a szavatossági igényét, aki neki eladta a terméket, hanem közvetlenül a gyártóval, forgalmazóval szemben is. A termékszavatosság érvényesíthetőségére tehát nincs hatással, hogy a terméket időközben továbbértékesítették-e, amennyiben ugyanis az új tulajdonos is fogyasztónak minősül – ingó dolgok tekintetében – a törvény által biztosított határidőn belül ő is közvetlenül felléphet a gyártóval, forgalmazóval szemben anélkül, hogy szerződéses kapcsolatban állnának.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy , ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül . E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Fentiekhez képest a jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint alapján a Csali Hungária Kft.  jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint minimum 1 év. Egyes termékek esetében a jótállás ettől hosszabb is lehet, erről a termékeken külön leírást tájékoztatja a vásárlót.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
Reklamáció esetén terméket alapesetben cégünk részére, a 6400 Kiskunhalas, Csendes köz 23. címre kell visszaküldeni. A termékek eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garancia és jótállás kérdéskörében a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet. rendelkezései az irányadóak.
Elállási/felmodási jog és visszatérítési szabályok
Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: magyarcsonti@gmail.com illetve Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
•    Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpicai mozgások, ingadozásoktól függ.
•    Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
•    Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
•    Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
•    Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal
egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra 6400 Kiskunhalas, Csendes köz 23. postacímre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási szabályok tekintetében a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezéseit kell figyelembe venni.